Catering mogelijkheden volgens RIVM richtlijnen

Nu de maatregelen rondom het covid-19 virus zijn versoepeld zijn wij u graag van dienst!

Wij hebben een aantal mogelijkheden voor particulieren en bedrijven uitgewerkt om binnen deze richtlijnen een idee te geven wat er zowel mogelijk is. Wij ontzorgen u daarbij zoveel mogelijk!

 

Lunchbag@work

Een lunchtas voor uw medewerkers zodat er individueel geluncht kan worden en u uw medewerkers toch kunt voorzien van een lekkere lunch. De inhoud kan in overleg op maat aangepast worden.

Lunchbag@work 1

Jus d’orange

Broodje ham met rauwkostgarnering

Krentenbol

Broodje kaas

Stuks fruit                                                                         € 8,50 ( excl. 9% btw)    

lunchbag@work 2

jus d’orange

broodje gezond

broodje gehaktbal of broodje pulled pork

yoghurt met muesli

stuks fruit                                                                          € 9,50 (excl. 9% btw)

Lunch met Foodtruck(s) bij uw locatie

Verras uw medewerkers met onze foodtruck(s) welke wij op uw bedrijfsterrein zullen neerzetten en van waaruit wij uw medewerkers kunnen voorzien van een puntzak vers gesneden friet, broodje verse hamburger, wok to go of kippendijsaté van de black bastard bbq. Medewerkers kunnen op 1,5 meter afstand en volgens de hygiëne maatregelen van het RIVM de gerechten afhalen. Een mooie en ludieke manier om uw medewerkers te bedanken voor hun inzet of vb de bouwvak vakantie in te luidden. Ook leuk als alternatief voor de “vrijdagmiddag snack” contactloos betalen of betaling via factuur is beide mogelijk.

U kunt al de foodtruck lunch reserveren vanaf 10 personen en vanaf € 8,50 p.p.

Foodtruck met kok aan huis

Bestel nu een heerlijk diner vers bereidt bij uw thuis!

Onze foodtruck komt op de gereserveerde/bestelde datum en tijd bij uw thuis en ter plekke bereiden wij het diner voor u, welke u kunt afhalen bij de foodtruck.

Vanaf 14 mei! voor meer informatie zie de "button" op de homepage en onze social media kanalen

Mini foodfestival t/m 27-28 personen + 2-3 medewerkers catering ( vanaf 1 juni 2020)*

Foodtrucks/fooduitgifte bij u op locatie of op onze bedrijfslocatie in Drachten.

Wij zorgen voor een ruim opgezet mini foodfestival met diverse foodtrucks/uitgiftepunten (min.2 items) De inrichting van het meubilair zal zo zijn dat mensen 1,5 meter van elkaar toch gezellig met elkaar kunnen zitten. Uitgifte van 4 food items bijv. puntzak vers gesneden friet, broodje verse burger, broodje pulled pork, huisgerookte zalm, pizza truck tuck. Wij overleggen graag  met u over de invulling.

Duur mini foodfestival: 3 uren

Prijs per persoon all inn*: € 50,- ( € 30,- excl. 9% btw / € 20,- 21% excl 21% btw)

*inclusief 5 medewerkers uitgifte en schoonmaak, op-afbouw, foodtrucks en inrichting, foodgerechten en dranken ( bier, wijnen, fris).

Vanaf 1 juli is het mini foodfestival te boeken voor groepen tot 90 personen + 10 personen catering personeel** (inclusief 5-10 medewerkers uitgifte en schoonmaak-afhankelijk van de groepsgrootte, foodtrucks en inrichting, foodgerechten en dranken ( bier, wijn, fris).

Buffet, lunchbuffet of bbq op locatie:

Ook ons regulier catering aanbod kunnen wij volgens de RIVM richtlijnen leveren, wij zorgen voor het aanleveren van de catering, indien gewenst met een statafel met desinfectie middel en instructiekaart met richtlijnen voor uw gasten. Deze service is gratis.

Ook denken wij graag mee over het aangeven van looproutes, inrichting en toiletvoorziening. Wij kunnen extra borden aanleveren en het bestek individueel verpakken met duidelijke afruimgedeelte zodat gasten hun eigen bord/bestek op kunnen ruimen. Ook is het mogelijk van hoogwaardige kwaliteit biologisch afbreekbaar disposable borden, bestek en glazen te leveren. Wij denken graag met u mee en ontzorgen u graag zodat u ook thuis of binnen uw bedrijf een veilig en verantwoorde bijeenkomst kan organiseren.

**Voorwaarden / aanvullende informatie:

-Er is voldoende ruimte voor een ruime opzet van het meubilair en de foodtrucks, eventueel kan de bijeenkomst plaatsvinden op bedrijfslocatie van A.J. Catering in Drachten.

- A.J. Catering zorgt voor hygiëne maatregelen; desinfectiemiddelen bij de ingang en toiletvoorziening, voldoende mogelijkheid tot afstand houden maar toch gezellig te kunnen zitten, duidelijke instructie en looproutes en indien gewenst extra schoonmaak bij toiletgroepen

- Alle catering medewerkers worden door A.J. Catering vooraf gescreend op gezondheidsklachten en nemen extra hygiëne maatregelen in acht tijdens hun werkzaamheden. -Screening van de gasten vooraf op gezondheidsklachten dient door de opdrachtgever te gebeuren: dus bij klachten blijf thuis.

-Indien de overheid de richtlijnen bijstelt kan de bijeenkomst gecanceld worden.

-A.J. Catering zorgt indien gewenst voor een Corona coördinator welke vooraf en tijdens de bijeenkomst adviseert over de richtlijnen van het RIVM.

-betaling kan via een factuur of via (contactloos) pin.